Vásárlás menete
Köszönjük, hogy webáruházunkat választotta! Szeretnénk megkönnyíteni az eligazodást a gyogyline.hu felületén azzal, hogy részletesen leírjuk, milyen lépéseken át vezet az út a vásárlásig.
I. Regisztráció
Ahhoz, hogy vásároljon, nem kötelező regisztrálnia.
Ha regisztrál, tagja lesz törzsvásárlói programunknak, és kedvezményeket kaphat.
Ide kattintva regisztrálhat.
A regisztráció során szállítási és fizetési módokat tud rögzíteni felhasználói fiókjához, amiket ezek után bármikor kiválaszthat, ezzel gyorsítva a rendelése menetét.
A regisztráció további előnye, hogy a törzsvásárlói pontok automatikusan jóváíródnak a sikeres rendelések után a rendszerben, melyeket a következő rendeléseknél bármikor levásárolhat.
Kérjük, ügyeljen arra, hogy mindig legyen bejelentkezve a vásárláskor!
II. Termékek kiválasztása
Válassza ki a gyogyline.hu-n azt a terméket, amit meg szeretne vásárolni!
- A termékeket elérheti a logó alatti zöld csíkban lévő termékkategóriákban.
- A másik módszer: ha ismeri a terméket, amit meg szeretne vásárolni, kezdje el beírni a nevét a keresőbe. Már az első néhány szótag után megjelenik a termékek neve, és ha már látja, kiválaszthatja a megfelelőt.
Egy tipp: az Egyéb kategóriában nagyon sok termék van. Nézzen szét ott is, ha úgy érzi, egyik felsorolt kategóriába sem illik a termék, amit keres.
- Ha nem vásárol mást, kattintson a lap jobb felső sarkában látható „TOVÁBB A KOSÁRHOZ feliratra. Ezen az oldalon látja az eddig kosárba rakott termékeket, a tetején pedig nyomon követheti, a vásárlás melyik szakaszánál jár, és milyen lépések állnak még Ön előtt.Itt módosíthatja, hány darab terméket szeretne vásárolni. A terméket törölheti is a mögötte lévő kukát ábrázoló ikonra kattintva.
- Amennyiben nem csak egyfajta terméket szeretne vásárolni, úgy kattintson a „VISSZA A TERMÉKEKHEZ” feliratra és folytassa a vásárlást.
Egy tipp: a bruttó végösszeg alatt azt is közöljük, mennyit kell vásárolnia az ingyenes szállításhoz. Ha csak néhány száz forint hiányzik, érdemes valamilyen apróságot választani a webáruházból, hiszen így kevesebbet fizet, de többet kap.
+ 1 tipp: A TOVÁBB AZ ADATOK MEGADÁSÁHOZ gomb alatt ott vannak azok a termékek, amiket a kiválasztott termékek alapján Önnek ajánlunk. Érdemes szétnézni közöttük, könnyen lehet ugyanis, hogy növelik a kiválasztott termék hatékonyságát.
Ha a fent leírt oldalon minden rendben van, kattintson a lap alján látható „TOVÁBB AZ ADATOK MEGADÁSHOZ” ikonra.
A következő képernyőn megjelenő adatok a számlázáshoz és a szállításhoz szükségesek.
- Ha korábban már regisztrált, nem kell az adatok beírásával bajlódnia, elég, ha az oldal jobb felső sarkán látható „BELÉPÉS” ikonra kattint. Természetesen a kosár tartalma megmarad.
- Ha regisztráció nélkül vásárol, kérjük, írja be a kért adatokat.
FONTOS! A számlázási adatoknak nem kell okvetlenül megegyezniük a szállítási címmel. Ha nem személyes átvételt vagy csomagpontot választ, lesz lehetőség a szállítási cím beírására.
FONTOS! A gyogyline.hu csak Magyarországon belül szállít, külföldi szállításra nincsen lehetőség! Ha külföldön, de a határhoz közel lakik, és szokott járni Magyarországon, akkor kérheti határ közeli átvételi pontra a csomagját. Itt kényelmesen át tudja venni, amikor Önnek alkalmas.
FONTOS! A megrendelések teljesítésére maximum 5 munkanap áll rendelkezésünkre, azonban ha a termék, amit rendelt készleten van, akár azonnal is ki tudjuk azt szolgálni személyes átvétel esetén, vagy kiszállítva, így Ön már másnap kézhez is kapja.
FONTOS! Kérjük amennyiben az 5 munkanap Önnek sok, és sürgős a megrendelése, írja be ezt a rendelés során felugró megjegyzés ablakba. A megadott telefonszámon fogjuk jelezni, ha nem tudjuk teljesíteni a kérését.
1.Átvétel gyógyszertárunkban
A gyógyszertárban tud készpénzzel, bankkártyával vagy egészségpénztári kártyával is fizetni.
Kérjük, hogy minden esetben várja meg telefonhívásunkat vagy email üzenetünket, amiben jelezzük, hogy csomagja összeállt és átvehető.
A gyógyszertárba érve beteghívó rendszer segítségével tud sorszámot húzni, majd a rendelési szám-, vagy a megrendelő neve alapján beazonosítjuk Önt, és már adjuk is a megrendelt termékeket.
Átvételi cím: 1086, Budapest, Teleki tér 5.
Nyitvatartási idő: Hétfőtől péntekig 7:00-18:00
Szombaton 7:00-14:00
2.Személyes átvétel GLS Ponton
Az átvételi pontokról a rendelés menetében a megfelelő helyen talál egy online felületet, amin meg tudja nézni, hogy melyik átvételi pont van Önhöz a legközelebb.
3.Kiszállítás GLS-el
Ha ezt a lehetőséget választotta, rögtön felugrik egy ablak, amiben meg tudja adni a szállítási címet. Amennyiben ez megegyezik a számlázási címmel, tegyen egy pipát a megfelelő négyzetbe, így nem kell újra beírnia az adatokat.
Amennyiben Ön már regisztrált-, és bejelentkezett, úgy a rögzített szállítási és számlázási címeket a rendszer automatikusan beemeli.
Csomagját emailes értesítés után a GLS fogja házhoz szállítani Amennyiben nem találja Önt a megadott kézbesítési helyen, úgy értesítőt hagy és még kétszer megkíséreli kézbesíteni a csomagot.
A csomag átvételekor, ha utánvétes fizetési módot választott, akkor a futárnál tud készpénzzel vagy bankkártyával fizetni.
1.Fizetés a gyógyszertárban
Ez a fizetési mód csak akkor választható, ha a szállítási módok közül a személyes átvételt jelölte meg.
Értesítés után a gyógyszertárban tud fizetni készpénzzel, bankkártyával vagy egészségpénztári kártyával.
Elfogadott egészségpénztári kártyák:
Allianz, Dimenzió, Generali, Medicina, MKB,OTP, Patika, Prémium, Tempo, Új pillér, Vasutas, Vitamin
Egy tipp: Amennyiben nem személyesen venné át a csomagját, azonban el szeretné számolni egészségpénztári tagkártyájára, úgy kérjük, a számlázási névnél az egészségpénztár adatait adja meg. Akkor mi úgy állítjuk ki a számlát, amit Ön utólag be tud nyújtani elszámolásra.
2.Utánvétes fizetéssel
Díja minden esetben, rendelési értéktől függetlenül bruttó 390 Ft.
Az GLS átvételi pontokon és a GLS futárnál is van lehetőség bankkártyás fizetésre is.
3.Online bankkártyás fizetéssel
Ebben az esetben a rendelés végén a „megrendelés elküldése” gombra kattintás után átnavigálja Önt a rendszer a SimplePay oldalra, ahol ha beírja a bankkártya adatait és jóváhagyja a tranzakciót, azonnal könyvelni tudjuk az összeget a rendszerünkben.
Szállítási díjak:
Személyes Átvétel | Átvétel MPL Ponton | Kiszállítás MPL-el | Átvétel GLS Ponton | Kiszállítás GLS-el | |
0-10.000 Ft-ig | 0 Ft | 990 Ft | 1990 Ft | 990 Ft | 1790 Ft |
10.000-18.000 Ft-ig | 0 Ft | 990 Ft | 1990 Ft | 990 Ft | 1490 Ft |
18.000 Ft felett | 0 Ft | 990 Ft | 1990 Ft | 0 Ft | 0 Ft |
Egy tipp: bármelyik megadott adatot módosíthatja, ha a kiválasztott lehetőség mögött lévő MÓDOSÍTÁS feliratra kattint.
- Ha minden rendben van, klikkeljen a „TOVÁBB AZ ELLENŐRZÉSHEZ” feliratra. Itt újra ellenőrizheti az összes adatot. Ha valami mégsem stimmel, még mindig javíthat. Klikkeljen a lap tetején az „ADATOK MEGADÁSA” lépésre, ekkor az oldal visszaugrik a kért képernyőre.
- Majdnem megvagyunk, mielőtt a „MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE” gombra klikkel, csak az Összesítés alatt lévő adatkezelési tájékoztató elfogadása előtti kis négyzetbe kell egy kattintással elhelyeznie a pipát.
- Amennyiben regisztrált felhasználó, úgy kérheti a törzsvásárlói pontok jóváírását, úgy hogy a második kis négyzetben is elhelyez egy pipát.
- Vásárlását a „MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE” gombbal zárhatja.
- Ha Ön regisztrált, akkor a rendelés lezárása előtt, itt láthatja, hogy a Törzsvásárlói programunkban hány pontot kapott vásárlásáért.
- A képernyőn most megjelenik rendelésszáma. Ha kapcsolatba lép velünk, kérjük, erre a számra hivatkozzon!
- Ezután a megadott e-mail-címére azonnal kap egy visszaigazoló e-mailt. Ebben rendelésének a részletei láthatóak. Ha bármilyen kérdése van, forduljon hozzánk bizalommal az e-mailben vagy az oldal alján jobbra található elérhetőségek valamelyikén.
A leadott rendelés a saját menüjéből bármikor előhívható, és szükség esetén újra megrendelhető a „BETESZEM A KOSÁRBA A TERMÉKET” gomb használatával
VI. Értékelés
A szöveges értékelésért is nagyon hálásak vagyunk, hiszen az Ön visszajelzései alapján tudunk fejlődni!
VII. Csomag feladása, rendelés összekészítése
Amennyiben személyes átvételt választott, e-mail üzenetben értesítjük Önt arról, hogy a csomagja készen van és átvehető.
Amennyiben átadtuk kézbesítésre a csomagját, rögtön küldünk Önnek egy e-mailt, és 1-2 munkanapon belül ki is szállítja a futár a csomagját.
A választott futárszolgálat szintén fog küldeni Önnek egy e-mailt a pontos szállítási idő és mód megjelölésével.
VIII. Reklamáció
Ha bármi problémája van a termékkel, vagy egyszerűen meggondolta magát, és még sincs rá szüksége, a termék kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vételtől. A jogaival kapcsolatos tájékoztatót itt találja.
Sérült vagy hiányos csomag esetén minden esetben vegye fel velünk a kapcsolatot, őrizze meg a csomagolást, és kérjük, fotókkal dokumentálja a pontos sérülést, hogy minél hamarabb el tudjuk intézni a kártérítést a futárszolgálattal.