Kedves Vásárlóink!

Továbbra is vállaljuk a készleten lévő termékeknél az 1-2 munkanapos kiszállítást, készleten nem lévő termékeknél a 2-3 munkanapos szállítást, nem kell késéssel számolniuk!



Vásárlás menete

Köszönjük, hogy webáruházunkat választotta! Szeretnénk megkönnyíteni az eligazodást a gyogyline.hu felületén azzal, hogy részletesen leírjuk, milyen lépéseken át vezet az út a vásárlásig.



  I. Regisztráció


Ahhoz, hogy vásároljon, nem kötelező regisztrálnia. 

Ha regisztrál, tagja lesz törzsvásárlói programunknak, és kedvezményeket kaphat.

Ide kattintva regisztrálhat.

A regisztráció során szállítási és fizetési módokat tud rögzíteni felhasználói fiókjához, amiket ezek után bármikor kiválaszthat, ezzel gyorsítva a rendelése menetét.

A regisztráció további előnye, hogy a törzsvásárlói pontok automatikusan jóváíródnak a sikeres rendelések után a rendszerben, melyeket a következő rendeléseknél bármikor levásárolhat.

 

Kérjük, ügyeljen arra, hogy mindig legyen bejelentkezve a vásárláskor!


   II. Termékek kiválasztása


Válassza ki a gyogyline.hu-n azt a terméket, amit meg szeretne vásárolni!


  1. A termékeket elérheti a logó alatti zöld csíkban lévő termékkategóriákban.
  2. A másik módszer: ha ismeri a terméket, amit meg szeretne vásárolni, kezdje el beírni a nevét a keresőbe. Már az első néhány szótag után megjelenik a termékek neve, és ha már látja, kiválaszthatja a megfelelőt.

Egy tipp: az Egyéb kategóriában nagyon sok termék van. Nézzen szét ott is, ha úgy érzi, egyik felsorolt kategóriába sem illik a termék, amit keres.


Ha eldöntötte, melyik terméket szeretné megvásárolni, kattintson a termék alatti „KOSÁRBA”
ikonra. Ekkor megjelenik egy ablak, amiben szerepel a kiválasztott termék neve, kiszerelése, darabszáma, ára és leírása.
  1. Ha nem vásárol mást, kattintson a lap jobb felső sarkában látható „TOVÁBB A KOSÁRHOZ feliratra. Ezen az oldalon látja az eddig kosárba rakott termékeket, a tetején pedig nyomon követheti, a vásárlás melyik szakaszánál jár, és milyen lépések állnak még Ön előtt.Itt módosíthatja, hány darab terméket szeretne vásárolni. A terméket törölheti is a mögötte lévő kukát ábrázoló ikonra kattintva.
  2. Amennyiben nem csak egyfajta terméket szeretne vásárolni, úgy kattintson a „VISSZA A TERMÉKEKHEZ” feliratra és folytassa a vásárlást.

Egy tipp: a bruttó végösszeg alatt azt is közöljük, mennyit kell vásárolnia az ingyenes szállításhoz. Ha csak néhány száz forint hiányzik, érdemes valamilyen apróságot választani a webáruházból, hiszen így kevesebbet fizet, de többet kap.

+ 1 tipp: A TOVÁBB AZ ADATOK MEGADÁSÁHOZ gomb alatt ott vannak azok a termékek, amiket a kiválasztott termékek alapján Önnek ajánlunk. Érdemes szétnézni közöttük, könnyen lehet ugyanis, hogy növelik a kiválasztott termék hatékonyságát.

 

  III. Adatok megadása


Ha a fent leírt oldalon minden rendben van, kattintson a lap alján látható „TOVÁBB AZ ADATOK MEGADÁSHOZ” ikonra.

A következő képernyőn megjelenő adatok a számlázáshoz és a szállításhoz szükségesek.


  1. Ha korábban már regisztrált, nem kell az adatok beírásával bajlódnia, elég, ha az oldal jobb felső sarkán látható „BELÉPÉS” ikonra kattint. Természetesen a kosár tartalma megmarad.
  2. Ha regisztráció nélkül vásárol, kérjük, írja be a kért adatokat.

 

FONTOS! A számlázási adatoknak nem kell okvetlenül megegyezniük a szállítási címmel. Ha nem személyes átvételt vagy csomagpontot választ, lesz lehetőség a szállítási cím beírására.

 

FONTOS! A gyogyline.hu csak Magyarországon belül szállít, külföldi szállításra nincsen lehetőség! Ha külföldön, de a határhoz közel lakik, és szokott járni Magyarországon, akkor kérheti határ közeli átvételi pontra a csomagját. Itt kényelmesen át tudja venni, amikor Önnek alkalmas.

 

FONTOS! A megrendelések teljesítésére maximum 5 munkanap áll rendelkezésünkre, azonban ha a termék, amit rendelt készleten van, akár azonnal is ki tudjuk azt szolgálni személyes átvétel esetén, vagy kiszállítva, így Ön már másnap kézhez is kapja.

 

FONTOS! Kérjük amennyiben az 5 munkanap Önnek sok, és sürgős a megrendelése, írja be ezt a rendelés során felugró megjegyzés ablakba. A megadott telefonszámon fogjuk jelezni, ha nem tudjuk teljesíteni a kérését.


  IV. Szállítási mód kiválasztása:

 

1.Átvétel gyógyszertárunkban

 

A gyógyszertárban tud készpénzzel, bankkártyával vagy egészségpénztári kártyával is fizetni.

Kérjük, hogy minden esetben várja meg telefonhívásunkat vagy email üzenetünket, amiben jelezzük, hogy csomagja összeállt és átvehető.

A gyógyszertárba érve beteghívó rendszer segítségével tud sorszámot húzni, majd a rendelési szám-, vagy a megrendelő neve alapján beazonosítjuk Önt, és már adjuk is a megrendelt termékeket.

Átvételi cím: 1086, Budapest, Teleki tér 5.

Nyitvatartási idő: Hétfőtől péntekig 7:00-18:00

                               Szombaton 7:00-14:00

 

2.Személyes átvétel MOL ponton, Coop ponton, Posta ponton vagy Posta csomag automatából

 

MOL és COOP átvevő pontokon, vagy Postai fiókban tud készpénzzel vagy bankkártyával is fizetni.

Az átvételi pontokról a rendelés menetében a megfelelő helyen talál egy online felületet, amin meg tudja nézni, hogy melyik átvételi pont van Önhöz a legközelebb.

Az irányítószám beírásával a kis térkép ráközelít a lehetséges átvételi helyekre.

 

Az alábbi linkeken tud előzetesen tájékozódni az átvételi helyekről:

https://www.posta.hu/vallalkozasoknak/postapont

https://www.posta.hu/csomagautomata

 

Amennyiben Ön Posta csomag automatát választ átvételi módnak, úgy az sms-ben kapott kód segítségével, utánvétes fizetés esetén csak és kizárólag bankkártyás fizetéssel tudja kivenni a csomagját a boxból. Ha előre kifizette a rendelését, akkor a box a kód beírása után automatikusan nyílik.

Figyelem! Az átvételi pontokon 3 munkanapig őrzik a csomagot, azután automatikusan visszaküldik a gyógyszertárba. Kéjük, hogy ügyeljenek az átvételi határidő betartására!

 

3.Kiszállítás GLS-el

 

Ha ezt a lehetőséget választotta, rögtön felugrik egy ablak, amiben meg tudja adni a szállítási címet. Amennyiben ez megegyezik a számlázási címmel, tegyen egy pipát a megfelelő négyzetbe, így nem kell újra beírnia az adatokat.

Amennyiben Ön már regisztrált-, és bejelentkezett, úgy a rögzített szállítási és számlázási címeket a rendszer automatikusan beemeli.

Csomagját emailes értesítés után a GLS fogja házhoz szállítani Amennyiben nem találja Önt a megadott kézbesítési helyen, úgy értesítőt hagy és még kétszer megkíséreli kézbesíteni a csomagot.

 A csomag átvételekor, ha utánvétes fizetési módot választott, akkor a futárnál tud készpénzzel vagy bankkártyával fizetni.

 

  V. Fizetési mód kiválasztása

 

1.Fizetés a gyógyszertárban


Ez a fizetési mód csak akkor választható, ha a szállítási módok közül a személyes átvételt jelölte meg.

Értesítés után a gyógyszertárban tud fizetni készpénzzel, bankkártyával vagy egészségpénztári kártyával.

Elfogadott egészségpénztári kártyák:

Allianz, Dimenzió, Generali, Medicina, MKB,OTP, Patika, Prémium, Tempo, Új pillér, Vasutas, Vitamin

 

Egy tipp: Amennyiben nem személyesen venné át a csomagját, azonban el szeretné számolni egészségpénztári tagkártyájára, úgy kérjük, a számlázási névnél az egészségpénztár adatait adja meg. Akkor mi úgy állítjuk ki a számlát, amit Ön utólag be tud nyújtani elszámolásra.

 

2.Utánvétes fizetéssel

 

Amennyiben Posta/MOL/COOP Pontos, Posta csomagautomatás átvételt vagy GLS-el házhoz szállítást választott, úgy a termékek vételárát tudja fizetni utólag a futárnál vagy átvételkor a megjelölt átvételi ponton készpénzzel vagy bankkártyával.

Az átvételi pontokon ( kivéve a csomagautomatás rendelések)  és a futárnál is van lehetőség bankkártyás fizetésre is.

 


3.Online bankkártyás fizetéssel

 

Bármely átvételi módhoz választhatja az online bankkártyás fizetési lehetőséget is.

Ebben az esetben a rendelés végén a „megrendelés elküldése” gombra kattintás után átnavigálja Önt a rendszer a SimplePay oldalra, ahol ha beírja a bankkártya adatait és jóváhagyja a tranzakciót, azonnal könyvelni tudjuk az összeg a rendszerünkben.

 

Szállítási díjak:

 

0Ft-10.000 Ft-ig                    1290 Ft

10.000 Ft-15.000 Ft-ig          890 Ft

15.000 Ft felett                      ingyenes

 

Egy tipp: bármelyik megadott adatot módosíthatja, ha a kiválasztott lehetőség mögött lévő MÓDOSÍTÁS feliratra kattint.

 


  1. Ha minden rendben van, klikkeljen a „TOVÁBB AZ ELLENŐRZÉSHEZ” feliratra. Itt újra ellenőrizheti az összes adatot. Ha valami mégsem stimmel, még mindig javíthat. Klikkeljen a lap tetején az „ADATOK MEGADÁSA” lépésre, ekkor az oldal visszaugrik a kért képernyőre.
  2. Majdnem megvagyunk, mielőtt a „MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE” gombra klikkel, csak az Összesítés alatt lévő adatkezelési tájékoztató elfogadása előtti kis négyzetbe kell egy kattintással elhelyeznie a pipát.
  3. Amennyiben regisztrált felhasználó, úgy kérheti a törzsvásárlói pontok jóváírását, úgy hogy a második kis négyzetben is elhelyez egy pipát.
  4. Vásárlását a „MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE” gombbal zárhatja.
  5. Ha Ön regisztrált, akkor a rendelés lezárása előtt, itt láthatja, hogy a Törzsvásárlói programunkban hány pontot kapott vásárlásáért.
  6. A képernyőn most megjelenik rendelésszáma. Ha kapcsolatba lép velünk, kérjük, erre a számra hivatkozzon!
  7. Ezután a megadott e-mail-címére azonnal kap egy visszaigazoló e-mailt. Ebben rendelésének a részletei láthatóak. Ha bármilyen kérdése van, forduljon hozzánk bizalommal az e-mailben vagy az oldal alján jobbra található elérhetőségek valamelyikén.

 

A leadott rendelés a saját menüjéből bármikor előhívható, és szükség esetén újra megrendelhető a „BETESZEM A KOSÁRBA A TERMÉKET” gomb használatával

 

  VI. Értékelés

 

A szöveges értékelésért is nagyon hálásak vagyunk, hiszen az Ön visszajelzései alapján tudunk fejlődni!

 

 

  VII. Csomag feladása, rendelés összekészítése

 

Amennyiben személyes átvételt választott, e-mail üzenetben értesítjük Önt arról, hogy a csomagja készen van és átvehető.

Amennyiben átadtuk kézbesítésre a csomagját, rögtön küldünk Önnek egy e-mailt, és 1-2 munkanapon belül ki is szállítja a futár a csomagját.

A választott futárszolgálat szintén fog küldeni Önnek egy e-mailt a pontos szállítási idő és mód megjelölésével.

 

 VIII. Reklamáció

 

Ha bármi problémája van a termékkel, vagy egyszerűen meggondolta magát, és még sincs rá szüksége, a termék kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vételtől. A jogaival kapcsolatos tájékoztatót itt találja.

 

Sérült vagy hiányos csomag esetén minden esetben vegye fel velünk a kapcsolatot, őrizze meg a csomagolást, és kérjük, fotókkal dokumentálja a pontos sérülést, hogy minél hamarabb el tudjuk intézni a kártérítést a futárszolgálattal.