A házhozszállítás 15 000 Ft feletti megrendelés esetén ingyenes,
ha a csomag tömege nem haladja meg az 5 kilogrammot.

A vásárlástól való elállás joga 


A leadott rendelésektől való elállási jog gyakorlására vonatkozó törvényi szabályozást a Kormány 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelete szabályozza, amely a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályait tartalmazza. 

1. A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 14 munkanapon belül. Amennyiben eddig az időpontig írásbeli megerősítést nem kapott a vásárló, elállási jogát a megerősítés kézhezvételétől számított 14 napig, a termék kézhezvételétől számított legfeljebb 3 hónapig gyakorolhatja. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot 14 munkanapon belül elküldeni a szolgáltató részére.

2. Kézhezvételi időpont a személyes átvétel esetében a rendelés személyes átvételének időpontja, házhoz szállítás esetében a postától történő átvétel időpontja. Az elállási határidő a termék átvételekor kezdődik. A fogyasztó elállási jogát az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától kezdve is gyakorolhatja.

3. A sértetlen terméket a számlával vagy annak másolatával küldje vissza a Forceps Kft. postacímére (Gyógyhír Patika, 1086 Budapest, Teleki tér 5.). Haladéktalanul, de legkésőbb 14 nappal azután, hogy tudomást szereztünk az elállásról, visszatérítjük Önnek a visszaküldött termék(ek) vételárát, ha a terméke(ke)t visszaszolgáltatta a részünkre. Visszakapja a szállítási költséget is, de csak akkor, ha a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módot választja.

A fogyasztó az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül köteles visszajuttatni az árut a kereskedőnek.

4. Nem gyakorolhatja az elállási jogot higiéniai termékek, étrend-kiegészítők, vitaminok, szexuális segédeszközök, kellékek, kozmetikumok vásárlása esetében, ha a csomagolást felbontotta.

5. Ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen Szolgáltató részére visszajuttatni, a Szolgáltató nem vállalja a termék visszavásárlását.

6. Ha a visszaérkező terméknek Önnek felróható baja van (beleértve a visszaszállítás során történt sérüléseket is), akkor az ebből fakadó kárt Önnek kell megfizetnie, tehát levonjuk a visszatérítendő összegből. Ha a termék nem sérült, a fogyasztót visszaküldés illetve elállás esetén nem terheli költség. 

7. Kötelezettséget vállalunk az alternatív vitarendezési fórum igénybevételére a fogyasztói jogvitáik rendezéséhez. Az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platformot a következő linkre kattintva érheti el: 

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU